sobota, 23 stycznia 2016



Oto moja propozycja na Dzień Babci i Dziadka. Duża kartka wykonana z tektury introligatorskiej (30x30 cm, w tle papier beescrap Góralska Melodia ) a na niej dwie donice z kwiatami przypinanymi do kartki na ukryty w nich magnes :) a po go tam umieściłam? Żeby ukryć schowane pod nimi życzenia. Mam nadzieję, że kartka będzie inspiracją do wspólnej zabawy z wnukami, śmiechu i wzruszeń.
Specjalnie do tej kartki ułożyłam rymowankę ;)

Kochanym Dziadkom należy się to co najlepsze!



Wszystkiego dobrego w tym wyjątkowym dniu







Zgłaszam tą kartkę do wyzwania na blogu Cherry Craft
oraz na blogu bee scrap
a także na blogu goscrap 

6 komentarzy:

  1. Śliczności :) Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowe! I jeszcze wierszyk! Dziękuję za zabawę z Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna praca - i pomysł, i wykonanie! I jeszcze te pszczółkowe deseczki jak żywe. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap - Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna i radosna karteczka - pozdrowienia od CherryCraft

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kwiatki :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. kapitalna! Pomysłowa i bardzo podoba mi się zastosowanie wykrojników na kwiatkach - mam je i sama bym na to nie wpadła :) dzięki za udział w wyzwaniu GOscrap. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń